Wilcze życie.

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Forum SMF zostało uruchomione!


Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - CaroLyn

Strony: [1]
1
Avatarnie. / Pracownia Karo
« dnia: Sierpień 17, 2013, 08:21:33 »
Robię avki. Również je szukam.
Formularz:
1. Kolor wilka
2. Napisy
3. Kolor napisów
4. Pozycja wilka
5. Kolor tła
6. Dodatki
7. Wielkość napisów (Rozmiar)
8. Czcionka (np. Arial, Comic Sans SM, itp.)
9. Cienie (gdzie i jakiego koloru)
10. Ramka:
Jeśli chcesz, to mogę poszukać napisu (cytatu) do twojego awka.

Robię również Graffiti!
Podajecie kolor napisu, napis, kolor tła oraz kolor tych szarych poniżej:
Przykład:



Cienie wykonuję ręcznie, więc mogą być krzywe.


PRZERABIAM RÓWNIEŻ OBRAZKI! Potrzebujesz napisu, przyciąć, coś wstawić czy wyciąć? Podaj mi obrazek, a ci zrobię!

Jak wygląda ramka? Oczywiście są różne:

2
Pałac Alph / Legowisko
« dnia: Sierpień 17, 2013, 08:19:55 »
Niewielka sala. Na ścianach są pochodnie, w których płonie wieczny ogień..

3
Karty postaci. / Profil CaroLyn (W. Urufu)
« dnia: Sierpień 16, 2013, 11:22:13 »
Imię: CaroLyn
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata
Pozycja: Alpha Ufuru
Charakter wilka: Skryta i cicha, tajemnicza, wesoła, pomocna, uczciwa
Ulubione zajęcia: Bieganie
Ulubione miejsca: Dżungla
Moce: Władanie nad żywiołami, niewidzialność, zmiennokształtność, wielożytność, magia, brak krwi, brak czucia bólu, telepatia, magia uczuć, iluzja
Historia przed dołączeniem do watahy:
Nigdy się nie urodziła. Tak po prostu pojawiła się na świecie stworzona z czarnej, tajemniczej energii. To była tuż po tym gdy świat zdołał się całkowicie ukształtować. Mały, fioletowy szczeniak wiedział że jest Tero - czyli bóstwem czymś pomiędzy demonem a aniołem. Jej bliżej było do demona. Wiedziała też że ma na imię CaroLyn. Wstała i wyruszyła na poznanie świata. Sama odkryła swoje moce. Sama sobie radziła. Podróżowała po całym świecie by wreszcie osiąść w kanionie na jakimś pustkowiu. Miejsce jej odpowiadało.  Nie przybędzie nikt kto będzie chciał ją poznać. Ale niestety się taki napatoczył. Okazało się że jest wysłannikiem Demonów. Chciały ją nająć jako zabójcę. Obserwowały waderę przez pewien czas. Bo bycie zabójcą u Demonów to nie takie łatwe. Wadera zgodziła się. Działała w duecie wraz z pewnym samcem o imieniu Sev. Jednak podczas którejś misji Sev został zabity a ona poważnie ranna. Wylizała się ze swoich ran i odeszła z posady zabójcy. Jednak od Demonów się nie odchodzi. Zaczęły się mścić. Prześladowały ją a ona chowała się przed nimi uciekając. Nigdy już nie poczuła się bezpieczna. Wędrowała dręczona wyrzutami sumienia. Lubiła Seva i myślała że to jej wina iż zginął.
Link do zdjęcia: av

Rodzina: -
Partner/partnerka: -
W€: niesk.
Rzeczy: -
Towarzysz: -

Osiągnięcia: -
Um.
Siła: 500
Zręczność: 500
Czujność: 500
Szybkość: 500
Moce: 1000

4
Rangi. / Pozycje
« dnia: Sierpień 15, 2013, 18:33:10 »
Alphy (Przywódcy) - Wilki położone najwyżej w hierarchii, sprawują władzę. Do ich obowiązków należy dbanie o swoją watahę. Wszyscy członkowie danej grupy są zobowiązani do szanowania ich oraz słuchania.
Posiadają 10 mocy i 3 000 um.

Bethy (Zastępcy) - Są zaraz za przywódcami. Sprawują władzę podczas nieobecności Alph. Również zasługują na szacunek i posłuszeństwo.
Posiadają 8 mocy i 1 200 um.

Weterani - Są to wilki, które zasłużyły się dla watahy, zazwyczaj weteranami są byłe alphy bądź bethy.

Księżniczki/książęta - Potomstwo Alph i Beth.
mają 6 mocy i 200 UM

Gammy - inaczej rodzeństwo alph, nie są zbyt ważni dla watahy, tzn. są ale nie muszą ich słuchać pozostałe wilki, nie mają zbytnich zaszczytów np. rządzenia armią.
Mają 4 moce i 200 um.



Przywódca Wojowników - Do jego obowiązków należy uczenie młodych wojowników. Nikt nie może się z nim równać z odwagą, honorem.
(#)

Przywódca Łowców - Dobry strateg, w którego obowiązkach jest nauczanie młodych łowców.
(#)

Przywódca Zwiadowców - Przebiegły niczym lis, zna najlepiej tereny, czasem nawet i lepiej od samej alphy. Do jego obowiązków tak jak wyżej należy nauczanie młodych zwiadowców, jest najważniejszy w armii.
(#)



Wojownicy - Organizacja, honor, duma. Zahartowani tak, że żaden warunek atmosferyczny im nie zaszkodzi. Są gotowi zrobić wszystko w obronie swej watahy.

Łowcy - Sarny, jelenie, łosie, dziki, zające i wszelkiego rodzaju ptactwo. Wszystko to w zasięgu kłów i delikatnych nosów naszych Łowców. Ta grupa wilków odpowiedzialna za zapełnianie spiżarni stanowi jeden z istotnych elementów funkcjonowania watahy. Doskonali tropiciele i wytrwali ścigacze którzy w starciu z bykiem nie maja sobie równych.

Zwiadowcy - Wilki, które mają za zadanie zbierać informacje o stanie innych watach. Większość z nich jest na wagę złota. Im dokładniejsza informacja - tym lepiej. Bezszelestni, o wyczulonym słuchu i znikający wśród otaczającego nas świata niczym cienie. Potrafiący dobrze ocenić sytuacje i zwiać kiedy trzeba. Wszak, dobry szpieg to żywy szpieg.

Posłańcy - Prywatne "przynieś, podaj, pozamiataj" każdej Alphy. Najczęściej wykonują specjalne zadania, na przykład udają się na tereny innych watah by zdobyć zioła niezbędne do leczenia różnych chorób.

Medycy - Wilki, który perfekcyjnie znają i rozpoznają zioła oraz rośliny lecznicze. Zawsze znają lek na każdą chorobę, dodając poprzez to otuchy pacjentom. Ich zadaniem jest leczenie rannych, słabych, starych lub chorych wilków ze swej watahy.
Moce 3-4 i 250 um.

Młodzik - Tą rangę dostaje każdy wilk który dopiero co przyłączył się do watahy. Uczeń ma za zadanie stawić się na próbie i przejść naukę. Jeśli zakończy się ona pomyślnie otrzyma on wyższą rangę.
Ma 2 moce i 100 um.

Szczenię - Młody wilczek, który dopiero co zapoznaje się z naszym dziwnym światem.



(#) - oznacza - każdy przywódca ma:
5-7 mocy oraz 1 100 um.

Strony: [1]
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
speedwaylm watahazlotegokla schoolmonster calbana rodzicezbrochowa